Google
Σάββατο, Μαρτίου 24, 2007
Αντίσταση Και "Αντίσταση"
Το βίντεο που ακολουθεί είναι από την συναυλία που είχε διοργανωθεί το 1999 στο σύνταγμα κατά του πολέμου στην Γιουγκοσλαβία. Κάπου μέσα στο πλήθος ήμουν κι εγώ. Κάποια στιγμή, μέλος του συγκροτήματος των Active Member, βγαίνει μπροστά στην σκηνή και παρουσία χιλιάδων διαδηλωτών, καίει το αμερικάνικο διαβατήριο του. Ακόμα αισθάνομαι στο πρόσωπο μου τα δάκρυα που με πλημμύρησαν, ενώ όλοι γύρω μου χειροκροτούσαν. Αισθάνθηκα πολύ μικρός μπροστά σ’ αυτό που έκανε εκείνη την στιγμή, αυτό το παλικάρι. Μπροστά στο μεγαλείο αυτής της πράξης. Στην ουσία απαρνιόταν την πατρίδα του. Την έφτυνε μες στα μούτρα, θεωρώντας την υπεύθυνη για όλο αυτό το αίμα. Είχε την μαγκιά, αν και εδώ θα ταίριαζε άλλη λέξη, να το κάνει. Ακόμα δεν έχω απαντήσει στον εαυτό μου αν θα μπορούσα να πράξω το ίδιο και να υποστώ όλες τις συνέπειες που υπέστη αργότερα αυτό το παιδί. Κατάλαβα όμως πολύ καλά από τότε την διαφορά της πραγματικής αντίστασης απ’ αυτή της σίγουρης.

 
Το Αποτύπωσε Ο Μικρός Πρίγκιπας Στις 9:04 μ.μ. | |


2 Σχόλια: