Google
Παρασκευή, Μαρτίου 16, 2007
Και Η "Ζωή" Συνεχίζεται............

Χρόνια τώρα παρατηρώ τους ανθρώπους. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου προσπαθούσα πάντα να ερευνήσω, να συμπεράνω, να κατανοήσω, συμπεριφορές και χαρακτήρες. Κάποτε τα βιβλία ψυχολογίας τα ρούφαγα όπως το νερό. Σαν τους εξερευνητές που διψάνε για κάποια ανακάλυψη. Ώσπου κάποια στιγμή θεώρησα ότι ανακάλυψα τα πάντα. Ή μάλλον τον κώδικα για να κατανοώ τα πάντα. Τραβηγμένο, το ξέρω.
Νομίζω, τώρα πια, ότι οι άνθρωποι δεν ζουν. Οι περισσότεροι τουλάχιστον, απλώς αναπνέουν. Έχουν δημιουργήσει, οι ίδιοι ή κάποιοι άλλοι γι’ αυτούς, μια εικονική πραγματικότητα και υπακούουν στους κανόνες της. Εικονικές αγάπες, εικονικές φιλίες, εικονικά ζευγάρια, εικονικές σχέσεις γενικότερα. Βέβαια οι ίδιοι δεν το καταλαβαίνουν. Κι αυτό είναι το χειρότερο απ’ όλα. Πιστεύουν ότι ζωή είναι όλο αυτό το πρότυπο που υπηρετούν. Μια "καλή" δουλειά, ένας "καλός" γάμος, ένα "καλό" σπίτι, ένα "καλό" εξοχικό για weekend με "φίλους", ένα "καλό" αυτοκίνητο, ένα "καλό" ξενοδοχείο στις διακοπές. Υπάρχουν άνθρωποι που συναναστρέφονται άλλους ανθρώπους μόνο και μόνο γιατί φοβούνται την μοναξιά. Υπάρχουν άνθρωποι που παντρεύτηκαν γιατί απλώς έφτασαν σε "ηλικία γάμου". Υπάρχουν άνθρωποι που βλέπουν τα παιδιά σαν μια προέκταση του εαυτού τους. Υπάρχουν ζευγάρια που δεν χωρίζουν, κι ας μην έχουν καμία ψυχική επαφή. Που όταν κάνουν "έρωτα" το κάνουν από υποχρέωση κι όχι από συναισθηματική και ψυχική ανάγκη. Και το θεωρούν φυσιολογικό. Απλοί συγκάτοικοι. Στην καλύτερη περίπτωση. Υπάρχουν νέοι που "μορφώνονται" για να αποκτήσουν ένα προσόν που θα μπορέσουν να πουλήσουν αργότερα σε κάποιον που τους δίνει πολλά λεφτά. Και κοινό χαρακτηριστικό όλων, ότι ασχολούνται με όλα, εκτός βέβαια από τον ίδιο τους τον εαυτό.

Στο τέλος, αν είναι τυχεροί, ανακαλύπτουν όλα όσα αληθινά έχασαν. Μα τότε πια είναι αργά. Πολύ αργά…………..




"Θέλει Μαγκιά"
 
Το Αποτύπωσε Ο Μικρός Πρίγκιπας Στις 9:08 μ.μ. | |


15 Σχόλια:


  • at 10:43 μ.μ., Blogger bluesmartoula

    Πρίγκηπά μου, δεν θέλω να θεωρηθώ γραφική, αλλά ρε παιδί μου αρχίζω και νομίζω πως δεν είσαι εσύ. Είσαι εγώ....
    Όποια φράση και να πάρω, είναι η σκέψη μου, το βίωμά μου.
    Παράξενο.......

     
  • at 11:16 μ.μ., Blogger Μικρός Πρίγκιπας

    Σμαρτούλα,
    Πριν από λίγο είδα το σχόλιο που έχεις αφήσει σε ένα παλιότερο μου post.Εκεί θα βρεις και την απάντηση μου.Καληνύχτα.

     
  • at 11:23 μ.μ., Blogger bluesmartoula

    Πως ξεχάστηκα έτσι? Το τραγούδι τέλειο και οι φωνές απίστευτες

     
  • at 11:41 μ.μ., Blogger aqua

    "Στο τέλος, αν είναι τυχεροί, ανακαλύπτουν όλα όσα αληθινά έχασαν."
    Nαι αν είναι τυχεροί και κάποια στιγμή το ανακαλύψουν.
    Μα εγω λέω πως έστω κι
    αργα ..αξίζει να μην φύγεις νομίζοντας πως έζησες,
    Να φύγεις μάγκας
    ..όχι τζάμπα μάγκας.
    Kαλό βράδυ Πρίγκιπα!

     
  • at 1:47 μ.μ., Blogger tolitsa

    Δεν μπορεις να φανταστεις ποσο μ'εχει σημαδεψει αυτο το τραγουδι. Καθε φορα που το ακουω νιωθω ενοχες. Ισως γιατι δεν διαθετω τοση μαγκια!
    Απο την αλλη ολα οσα αναφερεις τα πιστευω κι εγω. Οταν ομως ξεκινω τετοιες κουβεντες, νιωθω σαν να επεσα απο το φεγγαρι. (Υπαρχουν βεβαια και οι εξαιρεσεις)
    Οποτε ξαναμπαινω στο διαστημοπλοιο μου για την επιστροφη!!!!!

     
  • at 2:21 μ.μ., Blogger Serenity

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

     
  • at 2:22 μ.μ., Blogger Serenity

    Ναι, θέλει πολλή μαγκιά... από τα βάθη σου τα πιο βαθιά...

     
  • at 2:03 μ.μ., Blogger Μικρός Πρίγκιπας

    Aqua,
    Αυτό το "Τζάμπα Μάγκας" ξαναπέστο.

    Tolitsa,
    Ίσως να την διαθέτεις και να μην το ξέρεις.

    Serenity,
    Δεν θα μπορούσες να το πεις καλύτερα."Απ'τα βάθη σου τα πιο βαθιά"

     
  • at 4:47 μ.μ., Blogger avissos

    θέλει μαγκιά.αλλά επειδή εμένα μου τελείωσε, αν βρεις στείλε μου λίγη..

     
  • at 5:49 μ.μ., Blogger Natalia

    μικρέ μου πρίγκιπα, αν είναι όπως τα λέει το τραγούδι, τότε είμαι τρελά μάγκας...
    γιατί έχω πετάξει όλη μου τη ζωή, όλα μου τα λεφτά κι όλα μου τα στεγανά για έρωτες...
    κι αν κι έχω φτάσει κατά τον κόσμο σε ηλικία γάμου, ευχαριστώ, αλλά δεν θα πάρω... ο γάμος δεν ανήκει στα θέλω μου, αλλά στα θέλω των άλλων...
    αυτή τη στιγμή ανασυντάσσω τις δυνάμεις μου για τον επόμενο μεγάλο έρωτα που θα έρθει...
    κι ας μ' αφήσει ακόμα πιο άφραγκη κι ακόμα πιο σχιζοφρενή...
    καλύτερα να ζεις με πάθος παρά σε καλούπι...

     
  • at 6:55 μ.μ., Blogger Νίνα

    Ναι υπηρξε καποιος που δεν θυσιασα τιποτα γι'αυτον..και δεν ηταν διατεθειμενος να θυσιασει τιποτα για μενα..αυτη η αντιμετωπιση σε κλειδωνει ενιοτε..κι εγω δεν ξερω πια τι ειναι μαγκια και τι οχι. Ειμαι ο εαυτος μου απλως. Ακολουθω τη ζωη κι οπου με βγαλει..αλλα δεν ξερω αν ποτε θα μπω στη διαδικασια να τα δώσω όλα σε κάποιον.

     
  • at 7:00 μ.μ., Blogger Μικρός Πρίγκιπας

    StavRoula,
    Όση κι αν έχει κανείς πάντα χρειάζεται κι άλλη.Καλώς ήρθες.

    Ναταλία,
    Η μαγκιά πάει μαζί με την σοφία.Δεν είναι μαγκιά να κάνεις τα ίδια λάθη,ούτε να σε εκμεταλλεύεται κάποιος επειδή εσύ σαν χαρακτήρας μπορεί να είσαι αυθόρμητη.

     
  • at 7:11 μ.μ., Blogger Μικρός Πρίγκιπας

    Νίνα,
    Συνέχισε να είσαι ο εαυτός σου.Να ζεις όπως νιώθεις και να μην γράφεις σε τεφτέρι αυτά που δίνεις.Όταν θα χρειαστεί να τα δώσεις όλα θα το καταλάβεις και θα το κάνεις.

     
  • at 2:40 μ.μ., Blogger Natalia

    αν το πάθος και η διάθεση να διαλύσεις το σύμπαν και να το ξαναχτίσεις από την αρχή σου φαίνονται απλά σαν έλλειψη σοφίας και αυθορμητισμός, τότε δεν έχω κάτι να σου απαντήσω. το ότι κάποιοι εκμεταλλεύονται τα συναισθήματα μας δεν σημαίνει ότι δεν σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσουμε να νιώθουμε ή να τα βάλουμε σε καλούπια.
    προσωπική μου άποψη.
    αν διαφωνείς είναι η προσωπική σου άποψη.
    επειδή είμαστε 2 διαφορετικοί άνθρωποι, νομίζω ότι έχουμε κάθε δικαίωμα να διαφωνούμε, σωστά;

     
  • at 10:11 μ.μ., Blogger Μικρός Πρίγκιπας

    Ναταλία,
    Αυτό το πάθος και αυτός ο αυθορμητισμός που λες σίγουρα δεν είναι έλλειψη σοφίας.Όσο για την εκμετάλλευση των συναισθημάτων μας είμαι ο τελευταίος που θα ισχυριστεί ότι επειδή μπορεί να γίνεται πρέπει να σταματήσουμε να νοιώθουμε.Και σου δίνω ένα παράδειγμα.Σαν άνθρωπος μπορεί να κλαίω ή να ομολογώ ότι κλαίω όταν το αισθάνομαι.Δεν αφήνω όμως κανένα να του περάσει έστω από το μυαλό, ότι μπορεί να εκμεταλλευτεί αυτήν την ευαισθησία μου.Μάλλον συμφωνούμε διαφωνώντας.