Google
Κυριακή, Μαρτίου 04, 2007
Πανσέληνος
"Αισθάνομαι την πραγματικότητα με σωματικό πόνο. Γύρω δεν υπάρχει ατμόσφαιρα, αλλά τείχη που στενεύουν διαρκώς περισσότερο, τέλματα στα οποία βυθίζομαι ολοένα. Αναρχούμαι από τις αισθήσεις μου.
Η παραμικρότερη υπόθεση γίνεται τώρα σωστή περιπέτεια. Για να πω μια κοινή φράση, πρέπει να την διανοηθώ σε όλη της την έκταση, την ιστορική της θέση, στις αιτίες και τα αποτελεσματα της. Αλγεβρικές εξισώσεις τα βήματα μου".

Κ. Καρυωτάκης

*Συγνώμη αλλά................. είμαι χάλια.



"Πανσέληνος"
 
Το Αποτύπωσε Ο Μικρός Πρίγκιπας Στις 4:34 μ.μ. | |


8 Σχόλια:


  • at 5:03 μ.μ., Blogger bluesmartoula

    :) Μακάρι να μπορούσα να βοηθήσω....

     
  • at 9:39 μ.μ., Blogger πνευμα

    Φίλε είμαι εδώ.

    Για κ'αθε αλγεβρική εξίσωση υπάρχει και λύση...

    Την καλησπέρα μου.

     
  • at 8:30 μ.μ., Blogger tolitsa

    Κουραγιο ειμαστε πολλοι!!! Περισσοτεροι απ'οτι φαναταζεσαι...

     
  • at 11:00 μ.μ., Blogger candy's τετραδιάκι

    Oλα φτιαχνονται.Την υγεια σου πανω απ ολα;)

     
  • at 6:41 μ.μ., Blogger aqua

    "Τοίχοι...τοίχοι...τοίχοι....
    Ατέλειωτοι ,πανύψηλοι τοιχοι
    Μια λευκή δίνη με καταπίνει ...με ρουφάει.Βουλιάζω
    Εγκλωβισμένη
    Ενας στενός λευκός κλοιός
    Σφίγγει ολοένα και περισσότερο
    Πνιγει."
    ....
    Εγραφα τα παραπάνω πριν λίγο καιρό
    μα τώρα είμαι καλά.
    Δεν ξέρω αν σε βοηθά πως υπάρχουν κι άλλοι που νοιώθουν το ίδιο.
    Ολα είναι ένας κύκλος,που αν ανοίξει ,θέλει το χρόνο του για να κλείσει.
    Ομως πρέπει να βάζουμε κι εμεις το χεράκι μας .
    Καλή Δύναμη Μικρέ !!
    :))

     
  • at 7:50 μ.μ., Blogger Μικρός Πρίγκιπας

    Σμαρτούλα,Πνεύμα,Tolitsa,Candy,Aqua,
    Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ.Σήμαιναν πολλά για μένα τα μηνύματα που αφήσατε.Ειλικρινά ευχαριστώ.

     
  • at 10:55 π.μ., Blogger Νίνα

    Όπου κι αν βρίσκεσαι..Ακομα και στα απύθμενα βάθη της ύπαρξης να είχες φθάσει, αμα γυρίσεις προς τα πάνω το κεφάλι..υπάρχει πάντα ένας ήλιος ή ένα φεγγάρι να σε τραβήξει προς τα πάνω..
    Είναι σκληρό να μένουμε μόνοι..Η μοναξια στήνει παγίδες και πληγώνει..
    Πω πω κολλησα με το τραγούδι..
    Ακομα και στην μοναξια σου θα εμφανιστει μια απο μηχανης θεοτητα όμως..αρκεί να αφήσεις χώρο στα δωμάτια του μυαλού σου..δεν είμαι καλή στα μαθηματικά, αλλα αν μπορώ να βοηθησω κι εγω στην εξίσωση...=D!

     
  • at 10:44 μ.μ., Blogger Μικρός Πρίγκιπας

    Νίνα,
    Πάνω κάτω όλοι μας λέμε τα ίδια πράγματα όταν θέλουμε να παρηγορήσουμε κάποιον.Η πραγματική παρηγοριά όμως είναι, αν νοιώσεις το πραγματικό ενδιαφέρον του άλλου.Και εγώ αισθάνθηκα και το δικό σου και σε ευχαριστώ γι'αυτό.