Google
Παρασκευή, Μαρτίου 02, 2007
Η Παπαρούνα Και Οι Μαργαρίτες

Ήταν μια ηλιόλουστη μέρα του Απρίλη, όταν φύτρωσα στο λιβάδι. Κοίταξα γύρω μου και είδα κάτασπρες μαργαρίτες, όμορφες πεταλούδες, μικρά έντομα, μια στρογγυλή μπάλα που ήταν ο ήλιος. Άκουγα το απαλό αεράκι που βούιζε στα αυτιά μου.Όταν με είδαν οι μαργαρίτες με κοίταζαν περίεργα, άλλες με θαύμαζαν και άλλες μου γύριζαν την πλάτη γιατί δεν με ήθελαν. Μια ψηλομύτα μαργαρίτα δεν ήθελε να μένω δίπλα της γιατί ήμουν διαφορετική. Μια άλλη μαργαρίτα συμφώνησε και είπε “τα μαργαριτάκια μου δεν θέλω να παίζουν με τα παπαρουνάκια της”. Μια γιαγιά μαργαρίτα που την φώναζαν και Μαργαριτένια, τους είπε πως ο παππούς της είχε δει μαργαρίτες και παπαρούνες να ζουν μαζί. Η μαργαρίτα-Ρίτα που συμπάθησε από την αρχή την παπαρούνα είπε πως κι εμείς οι μαργαρίτες έχουμε διαφορές μεταξύ μας. Οι μαργαρίτες άρχισαν να μετρούν τα φύλλα τους, τις ρίζες τους και τα πέταλα τους.Στο τέλος κατάλαβαν ότι και αυτές είχαν διαφορές μεταξύ τους και έτσι με δέχτηκαν στην παρέα τους.

Παναγιώτης

Μαθητής γ΄ δημοτικού.


*Έχω την γνώμη ότι μόνο τα μάτια και η ψυχή ενός μικρού παιδιού θα μπορούσαν να δουν την διαφορετικότητα τόσο απλά. Αν κάποιος διαφέρει σε κάτι δεν σημαίνει ότι πρέπει να απομονώνεται. Απλά είναι διαφορετικός.





"Fading Like A Flower"
 
Το Αποτύπωσε Ο Μικρός Πρίγκιπας Στις 9:52 μ.μ. | |


6 Σχόλια:


  • at 10:12 μ.μ., Blogger πνευμα

    Πόλύ όμορφο. Όπως μόνο μια παιδική ψυχή θα μπορούσε να χαρίσει...

    Ένα ηχηρό χαστούκι στην ξύλινη και νεκρή γλώσσα των μεγάλων.

    Το να είσαι διαφορετικός δεν θα έπρεπε να σε οδηγεί στο περιθώριο μα κάτι τέτοιο παραμένει εφικτό μόνο στον ονειρόκοσμο ενός παιδιού.

    Ένα πνεύμα που το γνωρίζει απο πρώτο χέρι.

    Την καλησπέρα μου και καλό μήνα Πρίγκηπα

     
  • at 10:50 μ.μ., Blogger ΠΡΕΖΑ TV

    Μακαρι να βλεπαμε το κοσμο οπως οι πιτσιρικαδες!!!

     
  • at 12:09 π.μ., Blogger candy's τετραδιάκι

    :)

    Καλο μηνα..

     
  • at 4:06 π.μ., Blogger bluesmartoula

    Τα παιδιά... Η ουσία της ύπαρξης... Η ομορφιά της ζωής... Πού το βρήκες αυτό το υπέροχο κείμενο? Είναι υπέροχο....
    Και το τραγούδι
    Καληνύχτα μικρέ πρίγκηπα

     
  • at 7:49 μ.μ., Blogger Μικρός Πρίγκιπας

    Πνεύμα,
    Θέλω να πιστεύω ότι δεν παραμένει μόνο στον κόσμο των μικρών παιδιών, αλλά και σε κάποιους που παραμένουν παιδιά.

    Νίκο,
    Κάποτε τον βλέπαμε.Το ερώτημα είναι γιατί σταματήσαμε να το κάνουμε.

    Candy,
    Καλό μήνα και σε σένα.

    Σμαρτούλα,
    Το κείμενο είναι μια έκθεση που έγραψε ο γιός μιας φίλης μου στο σχολείο του.Κι εγώ συμφώνησα μαζί σου μόλις το διάβασα.Είναι υπέροχο...

     
  • at 12:05 π.μ., Blogger bluesmartoula

    Να τον χαίρεται τον γιό της η φίλη σου. Πρέπει να είναι πανέξυπνο κι ευαίσθητο παιδί. Εύχομαι πάντα υγεία.