Google
Τρίτη, Φεβρουαρίου 13, 2007
"Happy Valentine's Day"
Αιτία για το σημερινό post είναι η παραπάνω φωτογραφία και όχι η αυριανή ημέρα. Αυτή αποτελεί απλώς την αφορμή. Είμαι σίγουρος ότι αύριο, σχεδόν όλη η ελληνική και διεθνής blogόσφαιρα θα ασχολείται με τον Άγιο Βαλεντίνο. Εγώ θέλω απλώς να δείξω την αγνότητα που εκπέμπει αυτή η εικόνα. Μια αγνότητα που πρέπει να χαρακτηρίζει κάθε αληθινό έρωτα, κάθε αληθινή αγάπη. Κάθε μέρα, κάθε ώρα, κάθε στιγμή.
Το τραγούδι που ακολουθεί αφιερώνεται σε κάθε τι αληθινό που ξεσηκώνει την καρδιά μας.

"ΜΙΝΟΡΑΚΙ"
 
Το Αποτύπωσε Ο Μικρός Πρίγκιπας Στις 8:54 μ.μ. | |


5 Σχόλια:


  • at 10:02 μ.μ., Blogger bluesmartoula

    Υπέροχη πρίγκηπα.
    Υποκλίνομαι

     
  • at 12:07 μ.μ., Blogger πνευμα

    Ένα φιλί τόσο αληθινό...

    Αυτό λέγεται αγάπη. Αυτό που φωλιάζει στις παιδικές ψυχές.

    Την καλημέρα μου.

     
  • at 3:24 μ.μ., Blogger markos-the-gnostic

    άραγε ένας τέτοιος έρωτας μπορεί να τελειώσει ποτέ;

     
  • at 8:01 μ.μ., Blogger Μικρός Πρίγκιπας

    Bluesmartoulis,
    Αν κάτι θα ήθελα είναι να ήμουν μπροστά σ' αυτό το φιλί.Να υποκλιθώ κι εγώ σ'αυτά τα δύο παιδιά.

    Πνεύμα,
    Φιλί αληθινό.
    Έρωτας παντοτινός.

    Μάρκο,
    Μόνο τέρμα δεν μπορεί να έχει ένας τέτοιος έρωτας.Καλώς ήρθες.

     
  • at 12:09 π.μ., Blogger Rodia

    Η εικόνα εκπεμπει την αγνότητα που θέλουμε να βλέπουμε εμείς οι ίδιοι Πρίγκηπα, όσο κι αν αυτό δεν είναι ορατό με την πρωτη ματιά. Μια στημένη φωτογραφία είναι και αυτή, αλλά... ο σκοπός αγιάζει τα μέσα, έτσι δε λένε;

    :-) πολύ όμορφη πραγματικά και μακάρι να ήταν αληθινή!

    ..εμένα πάντως μου φτάνει αυτό που νιώθω βλέποντάς τη..
    (νομίζω ότι το ίδιο συμβαίνει και σε άλλους)