Google
Πέμπτη, Δεκεμβρίου 28, 2006
Λόγια Χαράς

Περπάτησε πάνω σε ένα ουράνιο τόξο,
Περπάτησε στις γραμμές ενός τραγουδιού
Κι όλα γύρω σου θα είναι όμορφα.
Υπάρχει μια διέξοδος
Από την κάθε θολή σκοτεινιά:
Πάνω από ένα ουράνιο τόξο.

Τραγούδι των Ινδιάνων “Νάβαχο”


Ο σεβασμός της ψυχής μου
Για την δημιουργία αυξάνεται
Κάθε φορά που βλέπω
Το θαύμα ενός ηλιοβασιλέματος
Ή την ομορφιά του φεγγαριού.

Mahatma Gandhi


Το ίδιο ρεύμα της ζωής
Που διατρέχει τις φλέβες μου
Νύχτα και μέρα
Διατρέχει τον κόσμο και χορεύει
Σε μελωδικούς ρυθμούς.

Είναι η ίδια ζωή που εκρήγνυται
Με αγαλλίαση σε αναρίθμητα
Βλαστάρια χορταριού
Μέσα απ΄ την σκόνη της γης
Και ξεσπά σε θυελλώδη κύματα
Φύλλων και λουλουδιών.

Rabindranath Tagore


Αγωνίζομαι να ζω
Για την ομορφιά ενός πανσέ
Για το τραγούδι
Ενός μικρού μαύρου παιδιού
Για το γέλιο της αγάπης μου
Αγωνίζομαι για την ρόδινη λάμψη
Στις παρυφές του ουρανού
Το σούρουπο….
Αγωνίζομαι για την ζωή
Και για την επιδίωξη
της ευτυχίας της
αγωνίζομαι να γεμίσω
το σπιτικό μου χαρά.

Stephanie Byrd


Όσο πιο πολύ ζω
Τόσο πιο πολύ συλλογίζομαι
Πάνω στην ομορφιά
Και στο θαύμα του κόσμου….
Έχω αναρριχηθεί στα βουνά του,
Έχω περιπλανηθεί στα δάση του,
Έχω ταξιδέψει στα νερά του,
Έχω διασχίσει τις ερήμους του
Ένοιωσα το τσουχτερό του κρύο,
Το μαρτύριο από τους καύσωνες του,
Την μανία των ανέμων του,
Μούσκεψα στις βροχές του,
Και πάντα έβρισκα ομορφιά
Και χαρά στις αναχωρήσεις
Και στις επιστροφές μου.

John Burroughs


Μην καθυστερήσεις
Για να μαζέψεις λουλούδια
Με σκοπό να τα κρατήσεις
Συνέχισε την πορεία σου
Γιατί τα λουλούδια
Θα συνεχίσουν να ανθίζουν
Σ’ όλον τον δρόμο σου.

Rabindranath Tagore




"IMAGINE"
 
Το Αποτύπωσε Ο Μικρός Πρίγκιπας Στις 9:13 μ.μ. | |


3 Σχόλια:


  • at 10:21 μ.μ., Blogger ΠΡΕΖΑ TV

    Σοφα λογια...

     
  • at 6:41 π.μ., Blogger Xνούδι

    Πίνω τον καφέ μου Μικρέ Πρίγκηπα, παρέα με τις λέξεις σου. Ομορφο πρωινό σε έναν χώρο με αλήθειες.
    Σου εύχομαι να μαζέψεις κι άλλα τέτοια σοφά λόγια να τα φυλάξεις στην καρδιά σου.
    Χρόνια πολλά και καλή χρονιά.

     
  • at 9:47 μ.μ., Blogger Μικρός Πρίγκιπας

    ΠΡΕΖΑ TV
    Απλές αλήθειες.

    Χνουδίτσα
    Σ'ευχαριστώ που μοιράστηκες το πρωινό σου με τις σκέψεις μου.Εγώ συνήθως μοιράζομαι τα βράδια μου με τις δικές σου.Σ' ευχαριστώ και για την ευχή σου.