Google
Τετάρτη, Δεκεμβρίου 13, 2006
Περασμένα Μεσάνυκτα

Περασμένα μεσάνυκτα. Ήσυχα. Μοναχικά. Ήχοι, μυρωδιά, άγγιγμα βροχής. Ασημένιες λάμψεις στον σκοτεινό υγρό ουρανό.
Άπνοια. Δυναμώνει. Με μπερδεύει. Φλερτάρει τις σκέψεις μου. Μελαγχολεί μαζί μου. Ξεσπά σε μια μονότονη φλυαρία. Ζωντανή. Εκρηκτική.
Μια κραυγή από κάποιο νυχτερινό πουλί. Ένα κάλεσμα, ένα μήνυμα, μια απελπισία σπάει βίαια την κυριαρχία της βρόχινης φλυαρίας.
Τώρα σιωπή. Που και που κάποιοι περίεργοι ήχοι. Ήχοι της νύχτας. Συντροφιά στο αδιέξοδο της σκέψης.
Κενό. Δεν είναι η πρώτη φορά. Όπως χθες και κάθε προηγούμενη νύχτα. Το υγρό αγκάλιασμα προκαλεί μια ηδονική ρίγη καθώς απομακρύνεται. Σβήνει. Μ’ αφήνει μόνο. Και οι ήχοι χάθηκαν. Κοιμήθηκαν, ναρκωμένοι από μια αλλόκοτη αίσθηση απομόνωσης.
Χαλαρώνω. Ηρεμώ. Παραδίνομαι στην κρυμμένη, παράλυτη αγωνία μου. Καμιά αντίδραση. Μόνο σπασμοί. Έντονοι, ξαφνικοί, επώδυνοι.
Υψώνω το πρόσωπο μου στο σκοτάδι. Υγρό χάδι. Ζωντανό. Σέρνω το κορμί μου. Μαζεύω κομμάτια. Παραμένω υπνωτισμένος. Σ’ ένα ρόλο καταναγκαστικό.
Εύθραυστη επαφή. Σκόρπια αισθήματα στον κρύο άνεμο.
Απόψε τα όνειρα μου, ταξίδια στους λόφους της έλλειψης, της γλυκιάς μου εξάρτησης από πρόσωπα και στιγμές.
Πλημμυρίζω από έντονα ξαφνιάσματα στην σκέψη μιας ξεθωριασμένης εικόνας. Ενός ψιθύρου. Μιας ματιάς. Άγγιγμα ενάντια στον χρόνο. Επαφή εύθραυστη. Ευάλωτη. Ενάντια στον φόβο και την απομόνωση.
Το νερό που κυλά άτσαλα στις γωνίες παραβγαίνει την θύμηση. Συσσωρεύει την οργή μου. Όλα γύρω μου φαντάζουν τόσο ελεύθερα, τόσο ζωντανά.
Σύννεφα που γρήγορα, φευγαλέα, απομακρύνονται. Πόσο τα λατρεύω. Σου στέλνω μια αγκαλιά, μια γλυκιά ματιά, ένα υγρό χάδι.
Για άλλη μια φορά δεν περιμένω τίποτα. Ίσως απλά ήθελα να απεγκλωβιστώ για λίγο από την ιδέα, την άχαρη σκέψη. Ίσως απλά θέλω να πω ότι κάποιες στιγμές νοιώθω πνιγερά, σωριάζομαι σε αδιέξοδα παίζοντας κρυφτό με μόνιμους φόβους.
Αυτό που με πνίγει δεν είναι αυτά που βλέπω γύρω μου. Είναι αυτά που κουβαλάω μέσα μου. Είναι η ιδέα του εγκλωβισμού, του περιορισμού. Της αναγκαστικής μου παρουσίας σ’ αυτή την γαμημένη ιστορία…….


-ΙΣΩΣ ΑΠΛΑ ΝΟΙΩΘΩ ΛΙΓΟ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΣ.



"Bring Me To Life"
 
Το Αποτύπωσε Ο Μικρός Πρίγκιπας Στις 1:36 π.μ. | |


0 Σχόλια: