Google
Παρασκευή, Ιανουαρίου 19, 2007
Διεφθαρμένη Συνουσία
Άνθρωποι και όντα υστερόβουλα
όλα στο συμφέρον τους υπόδουλα,
όλοι στηλιτεύουν και εκθειάζουνε
εύσημα στο τίποτα μοιράζουνε.

Ποιό κατεστημένο φέρνει όνειρα
πείτε μου εσείς μυαλά παμπόνηρα,
πάλι ένα ψεύτικο παράσημο
έκανε διάσημο τον άσημο

Σ' ένα χαζοκούτι τόσα χρόνια,
έχω κουραστεί να βλέπω ψώνια.

Πήραν οι ασήμαντοι αξία
τίποτα δεν έχει σημασία,
τώρα πλέον ζούμε στην ουσία
μια διεφθαρμένη συνουσία.

Όλα μες στο ήθος τους ανήθικα
όσα μου χαρίσανε τ' αρνήθηκα,
ψίχουλα αλήθειας μου πετάξανε
να 'ξερα σε ποιον Θεό με τάξανε.

Πόρνη το κορίτσι που αγάπησα
τ' όνειρο της μάνας μου δεν κράτησα,
άνανδρους και ψεύτες μου πλασάρουνε
όμως τα ... θα πάρουνε

Τώρα οι πιο μεγάλοι υποκριτές,
γίνανε προφήτες και κριτές.

Πήραν οι ασήμαντοι αξία
τίποτα δεν έχει σημασία,
τώρα πλέον ζούμε στην ουσία
μια διεφθαρμένη συνουσία.


Στίχοι: Βασίλης Δήμας
Μουσική: Βασίλης Δήμας
Πρώτη εκτέλεση: Νότης Σφακιανάκης

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;
 
Το Αποτύπωσε Ο Μικρός Πρίγκιπας Στις 9:32 μ.μ. | |


2 Σχόλια:


  • at 2:21 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Δεν διαφωνώ σε καμιά περίπτωση. Και επειδή με έχει κουράσει απίστευτα όλη αυτή η κατάσταση έφτασα στο άλλο άκρο: «Για δεν μ'αφήνετε ήσυχο, άστε με ήσυχο όλοι, θέλω να ζήσω ελεύθερος δίχως ταυτότητα πια».

    Πρώτη φορά μπαίνω στο blog σου μικρέ πρίγκιπα και μπορώ να πω πως που άρεσε πολύ. Δική μου προτίμηση προσωπική και ταυτόχρονα απλά μια συμβουλή: στα blogs μου αρέσει να διαβάζω περισσότερο κείμενα των κατόχων τους παρά ξένα. Το δικό σου κείμενο με τη μεγαγχολία των γιορτών ήταν δυνατό. Αυτή είναι απλά η γνώμη μου. Σε καμιά περίπτωση δεν την αποδέχεσαι αν δεν σου κάνει.

    Συνέχισε την καλή δουλειά. Φρόντισε το τριαντάφυλλό σου.
    Καθάρισε τα ηφαίστειά σου.
    Πέρνα λίγο περισσότερο χρόνο με την αλεπού. Τόσος καιρός πέρασε μέχρι να γίνει δική σου μέσα από τόσες άλλες χιλιάδες όμοιες αλεπούδες.

     
  • at 9:58 μ.μ., Blogger Μικρός Πρίγκιπας

    Samaritan Boy,
    Αποδέχομαι την γνώμη σου.Κι εμένα μου αρέσoυν τα προσωπικά κείμενα,και υπάρχουν αρκετά τέτοια στο blog,κάποιες φορές όμως μπορεί να σε εκφράζει απόλυτα και ένας στίχος ή μια εικόνα.Σ'ευχαριστώ πάντως για τα καλά σου λόγια.