Google
Κυριακή, Μαΐου 04, 2008
"Καλημέρα"

Χαράματα. Άλλη μια νύχτα απομακρύνεται. Μα δεν φεύγει. Ένα απέραντο σκοτάδι έχει απλωθεί από πάνω μου. Διεκδικεί την ζωή μου. Τυλίγει το "είναι" μου. Σε μια απόλυτη ηρεμία. Νεκρική. Που σπάει μόνο όταν γεμίζω το ποτήρι μου με το νέκταρ των θεών. Την μοναδική συντροφιά στην καταιγίδα των σκέψεων. Συντροφιά σε όνειρα άυλα. Προσπαθούν να μην χάσουν την τελευταία ανάσα που τα κρατά ζωντανά. Μα σε λίγο…. θα έχουν ξεψυχήσει κι αυτά.

Κοιτάω απέναντι. Εκεί. Στην χώρα του ποτέ και του πουθενά. Εκεί που οι ήρωες των ονείρων μας συνθλίβονται σαν άμορφη μάζα μαζί με σακατεμένες προσδοκίες. Εκεί που η ύπαρξη εξαρτάται από την μη παρουσία. Στην χώρα της μεταποίησης των συναισθημάτων. Ταπεινός υπήκοος κι εγώ αυτού του βασιλείου. Υποβάλω τα σέβη μου στον γυμνό βασιλιά.

Δεν ξέρω αν η μοναξιά βρήκε εμένα ή εγώ εκείνη. Ίσως και να μη θέλω να το μάθω ποτέ. Θέλω όμως ετούτη την στιγμή να κλάψω. Το θέλω τόσο…. τόσο πολύ που ίσως και να τα καταφέρω…………….

"Καλημέρα".............................

 
Το Αποτύπωσε Ο Μικρός Πρίγκιπας Στις 5:34 π.μ. | |


15 Σχόλια:


  • at 1:07 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Γειάσου Πριγκηπάκο..και γώ το έχω νιώσει αυτό που λές άπειρες φορές...και ναί δεν είναι καθόλου ευχάριστο...έχεις δίκιο..αλλά γιατί όμως όοοοοοολη αυτή η απογοήτευση;;;...όοοοοοολος αυτός ο πόνος;;;....εγώ όταν αισθάνομαι έτσι λέω πάντα στον εαυτό μου ότι- δεν μπορεί να έσβησε εντελώς το φώς...κάπου υπάρχει ακόμη μιά μικρή αχτίδα του...και κάποια στιγμή θα τη δώ'και θα με αγγίξει'και τότε θα ναι όμορφα'το ξέρω καλέ μου αργεί να βγεί αυτή η αχτίδα που θα σε αγγίξει και σένα και θα σου δώσει χαρά και ελπίδα και θα σου δείξει ότι δεν έσβησε το γέλιο για πάντα και ότι δε χάθηκαν όλα για πάντα...ότι τα πράγματα μπορούν να γίνουν και πολύυυυυυυυ καλύτερα...αλλά...κάνε υπομονή καλέ μου...είμαι σίγουρη ότι θα τη δείς σύντομα...και είμαι σίγουρη ότι τότε θα γίνεις ο πιό ευτυχισμένος άνθρωπος στον κόσμο... το ξέρω είναι δύσκολο..αλλά θέλει λίιιιιιγη υπομονή...και όλα θα πάνε καλά..θα το δείς.Φιλιά πολλά,Αθανασία.

     
  • at 2:13 μ.μ., Blogger πνευμα

    Καλό μήνα και χρόνια πολλά Μικρέ πρίγκηπα.

    όμορφο κείμενο.

     
  • at 5:53 μ.μ., Blogger aqua

    Ισως ο μοναδικός επισκέπτης που σου χτυπάει ακάλεστος την πόρτα
    και ξαφνικά σου λέει "Καλημέρα".
    Κι αυτή η καλημερα είναι σκληρή,χωρίς καν ένα χαμόγελο.
    Μεταποιήθηκε κι αυτή.

     
  • at 12:55 π.μ., Blogger bluesmartoula

    Βρέ πριγκηπάκο! Μάιος είναι, άνοιξη...
    Γιατί τόσο πεσιμιστικά?
    Κάνε μια βόλτα, μύρισε τα λουλούδια κάνε κάτι τέλος πάντων...
    Δεν μπορώ να σε διαβάζω τόσο "πεσμένο" πιά!
    Ορίστε μας!
    Καλό μήνα

     
  • at 3:05 μ.μ., Blogger Seagull

    Καλημέρα Πρίγκηπα!
    Καλημεεεεεερα! Πές το δυνατά στον εαυτό σου, βγες στο μπαλκόνι σου και φώναξέ το, δυνατά να τ'ακούσει όλος ο γαλαξίας σου!...
    Όχι πώς δεν καταλαβαίνω τί γράφεις και δεν νιώθω πώς νιώθεις. Την ξέρω την κατάσταση που περιγράφεις, την έχω ζήσει κατ'επανάληψη. Μα κάποια στιγμή αποφάσισα πως δεν οδηγεί πουθενά (χμ... εκτός από δημιουργία κάθε είδους και φύσεως...) και αποφάσισα να την καταπολεμώ είτε με τεχνάσματα είτε δημιουργικά. Και, πάντως, όχι με υπερβολικό "νέκταρ των θεών" (γιατί το εκμεταλλεύονται και εισβάλλουν τα δαιμόνια...)
    Α, και κάτι ακόμα: Άμα θέλεις να κλάψεις, κλάψε! Από αυτό δεν θα σε αποτρέψω (λες και μου πέφτει εμένα λόγο, να σου το παίξω συμβουλάτορας...)
    Καλή σου μέρα!
    Και καλή άνοιξη!

     
  • at 4:03 μ.μ., Blogger anima

    Πάντα ο μικρός πρίγκηπας είχε μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου.Ακόμη και τώρα που μεγάλωσα,μα που μυαλό δεν έβαλα.
    Λές,λές και συ την ίδια τύχη με αυτόν να έχεις;χμ..για να δούμε

    Καλησπέρα

     
  • at 7:42 μ.μ., Blogger LIAKI

    Μην κλαις μικρέ μου.....Ξημέρωσε είναι μία άλλη μέρα...Κοίτα ψηλά και όλα θα "γιάνουν"!!!!

     
  • at 12:04 π.μ., Blogger trying escape the truth

    Κλάψε όσο θες και μπορείς, καθαρίζουν τα μάτια σου και βλέπεις καλύτερα την νέα μέρα που έρχεται :) Καλημέρα μικρέ πρίγκηπα!

     
  • at 9:26 π.μ., Blogger maya

    καλημέρα πρίγκηπα.
    σε βλέπω εκεί στον δικό σου πλανήτη
    με τόσες απορίες ξεχασμένες...
    βαθιά η νύχτα καμιά φορα.
    απαραίτητο ταξίδι όμως.
    χαμογέλα λίγο της μοναξιάς σου.
    μην την θεοποιείς.
    είναι καλή παρέα αν δεν την φοβόμαστε.
    όταν όλοι φεύγουν...

    χχχχχχχχχχχχχχχχχ

     
  • at 6:43 μ.μ., Blogger Unknown

    όμορφο να μπορείς να κλαις...

    ...και λυτρωτικό...

    ...σου εύχομαι να μπορείς να το κάνεις...

    φιλιά βρόχινα...

     
  • at 3:15 μ.μ., Blogger ceralex

    Στη χώρα του τίποτα το ποτέ δεν υπάρχει.
    Όλες οι στιγμές αγάπησαν τον έρωτα και φύγαν μαζί του.

    Και γω, εδώ, απ' το πρωί προσπαθώ... μα ούτε στάλα...τίποτα...

    καλημέρα

     
  • at 3:54 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    πρωτη φορα σε διαβαζω...
    σχολιο επι των γραπτων δεν θα κανω..
    προεχει η σιωπη αλλωστε...

     
  • at 10:32 π.μ., Blogger rip1708

    και εγω ετσι..ελα να μου κανεις παρεα..

     
  • at 11:18 π.μ., Blogger Talisker

    Καλημερα καλε μου οπου κι αν εισαι..

    θα μεινω σημερα εδω να ακουω αυτο το τραγουδ..
    το λατρευω..το επαιζα πανω απο μηνα το χειμωνα

    -και κολησα τωρα.



    Δεν ξερεις πως η μοναξια ειναι απο μονη της Βασιλισσα ?
    Κλαψε κι αφεσου στα χερια της..
    σε φιλω να προσεχες!

     
  • at 3:12 μ.μ., Blogger Μικρός Πρίγκιπας

    Αθανασία,
    Υπάρχουν σίγουρα όλα αυτά που λες,όπως υπάρχουν κι όλες αυτές οι στιγμές που περιγράφω......

    Πνεύμα,
    Καλό μήνα κι από μένα,αν και λίγο καθυστερημένα..........

    Aqua,
    Σκληρή καλημέρα πράγματι...........

    Bluesmartoulis,
    Ακόμα και η φύση πάντως έχει μπερδευτεί λιγάκι........

    Seagull,
    Όλα οδηγούν κάπου..........

    Anima,
    Για να δούμε.Καλώς ήρθες.......

    Liaki,
    Κάθε καινούργια μέρα τελειώνει πάντα με μια καινούργια νύχτα..........

    Trying Escape The Truth,
    Καλύτερα ναι.Ομορφότερα.....δεν ξέρω.........

    Maya,
    Όσο της χαμογελάω,μου χαμογελάει κι εκείνη.Ίσως από αντίδραση........

    Νεράιδα Της βροχής,
    Πράγματι λυτρωτικό..........

    Ceralex,
    Θα έρθει κάποια στιγμή μόνο του.Ίσως την πιο κατάλληλη.Καλώς ήρθες........

    Βασιλική,
    Η σιωπή λέει πολλές φορές τα περισσότερα.Καλώς ήρθες..........

    Rip 1708,
    Ξανάνοιξε το blogάκι σου.Ήταν πολύ όμορφη παρέα.......

    Talisker,
    Μπορείς να μείνεις όσο θέλεις.Άλλωστε το Μαύρο χρώμα σου είναι γνώριμο...........