Google
Πέμπτη, Νοεμβρίου 29, 2007
Χριστούγεννα Ξανά....Και Ξανά......

Οι δρόμοι φωταγωγούνται. Τα σπίτια στολίζονται. Τα καταστήματα ετοιμάζονται. Όλα δείχνουν ότι οι γιορτές πλησιάζουν. Παντού θα κυριαρχούν πολύχρωμα λαμπιόνια έτοιμα να δώσουν χρώμα στην ασπρόμαυρη ζωή μας. Σε λίγες μέρες, αν όχι ήδη, όλοι ή σχεδόν όλοι, θα αλλάξουμε "κουστούμι" και για λίγο καιρό θα φοράμε αυτό της αγάπης, της φιλευσπλαχνίας και του ενδιαφέροντος για τον διπλανό μας. Συμβουλή δική μου; Ας το σιδερώσουμε λίγο πρώτα γιατί έχει να φορεθεί πολύ καιρό και σίγουρα θα είναι τσαλακωμένο.

Ξαφνικά λοιπόν και ως εκ θαύματος, για το ίδιο παιδί που βλέπαμε μέσα στην βροχή έξω από το μετρό να προσπαθεί να πουλήσει μία ομπρέλα για να ζήσει, και προσπερνούσαμε έως σήμερα αδιάφορα, τώρα αυτή η εικόνα θα μας κινητοποιεί . Ίσως οι πιο ευαίσθητοι να ρίξουν και κάνα δάκρυ. Γίνομαι κυνικός; Μακάρι να τα βλέπω εγώ έτσι και να μην είναι στην πραγματικότητα.

Θυμάμαι πόσο μου άρεσαν τα Χριστούγεννα πιτσιρικάς. Όλη αυτή η ατμόσφαιρα. Όλο αυτό το παραμύθι. Όταν έπεφτε και λίγο χιόνι δε, ήταν η καλύτερη μου. Με τα χρόνια όλα χάθηκαν. Όλη αυτή η μαγεία. Μένω μόνο να χαίρομαι με την χαρά των παιδιών. Τα παιδιά δεν χρειάζεται να αλλάξουν "φορεσιά". Γι’ αυτό και τα λατρεύω……………


 
Το Αποτύπωσε Ο Μικρός Πρίγκιπας Στις 6:30 μ.μ. | |


22 Σχόλια:


  • at 9:50 π.μ., Blogger Κάτια

    Χριστούγεννα...Ξανάρχισε να μου λέει κάτι ηυ λέξη αυτή από όταν γέννησα τα παιδιά μου.Προσπαθώ να ξαναζήσω με τα μάτια τους τη χαμένη μου αθωότητα...

     
  • at 11:31 π.μ., Blogger kat.

    τι όμορφη γιορτή;;;

    ξανά και ξανά και ξανά και ξανά και ξανά και ξανά...

    θέλω να έρθουν αλλά δεν θέλω να τελειώσουν!

     
  • at 9:46 π.μ., Blogger Talisker

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

     
  • at 9:51 π.μ., Blogger Talisker

    Ναι !
    Αλλα ολοι εχουμε ενα παιδι μέσα μας !
    Ενα παιδι με μεγαλα εκφραστικα ματια που βαλαμε για ύπνο
    εκει καπου στην εφηβεια...
    και εμεινε αποχαυνωμενο
    απο τα παραμυθια
    που κατερρεαν στη ζωη του....

    "ενα παραξενο παιδακι γερασμενο"

    Που χρειαζεται που και που
    να του ανοιγουμε την πορτα
    του μυαλου μας
    και να το αφηνουμε να χορευει...

    ...στο χιονι!

    Καλα Χριστουγεννα!

     
  • at 9:58 μ.μ., Blogger Erisadesu

    χωρίς τα παιδιά αυτή η γιορτή δεν αξίζει.

     
  • at 2:28 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Γειάσου Μικρέ Πρίγκηπα!!...τί ωραίο πόστ...πάρα πολύ ωραίο...έτσι είναι όπως τα λες δεν είσαι κυνικός...καθόλου δυστυχώς αυτή είναι η σκληρή,φρικτή,άχαρη πραγματικότητα...είναι αλήθεια ότι μερικά παιδάκι θα περάσουν ίσως τα χειρότερα Χριστούγεννα της ζωής τους...και μένα με εκνευρίζει αφάνταστα αυτή η υποκρισία και η δήθεν ευαισθησία...ορισμένων...πάρα πολύ ωραίο το πόστ...με πολύ έντονα Χριστουγεννιάτικο πνέυμα...!καλό μήνα έυχομαι...Με αγάπη,Αθανασία.

     
  • at 5:36 μ.μ., Blogger aqua

    ξανα... και.. ξανα
    γιατι έχω αναγκη την μαγεία
    αυτών των ημερών.
    Ξερω πως είναι παραμύθι
    μα το χρειάζομαι...

     
  • at 9:06 π.μ., Blogger maya

    αυτά ακριβώς με έκαναν και μένα την γρουσούζα της παρέας...αλλά για τα παιδιά, το παίζω όλο το παιχνίδι της μαγείας. πριν 2 ποστ, τα ίδια έλεγα πάνω-κάτω...

    μου άρεσε ο επίλογος σου πολύ!
    καλή μας εβδομάδα
    χχχχχχχ

     
  • at 9:47 π.μ., Blogger Seagull

    Σ'ευχαριστώ! (Σ'ευχαριστούμε!...) Μικρέ Πρίγκηπα. Μ'έκανες να ανατρέξω και να αναζητήσω ένα παλιότερο κείμενό μου, που το ανάρτησα σήμερα το πρωί... έτσι, αντί για την ευχή: "Καλό Μήνα"! Διότι ειδικά αυτός ο μήνας χρειάζεται κάτι παραπάνω από απλές ευχές. Χρειάζεται έργα, πράξεις!...

     
  • at 4:20 μ.μ., Blogger Roadartist

    Πόσο πολύ συμφωνώ!! Για τα παιδιά πάνω απο όλα :)

     
  • at 11:34 π.μ., Blogger Αλεξάνδρα

    Να ευχηθώ λοιπόν τα φετινά σου Χριστούγεννα να τα δεις μέσα από τα μάτια του παιδιού που υπήρξες.
    Δεν μπορεί, μπορεί να καταχωνιαστήκανε οι μνήμες μα ψάξε, κάπου προσεκτικά τις είχες ακουμπήσει μην τις χάσεις...

    Μαγεία θα πει να αναγνωρίζεις τα στοιχεία μοναδικότητας σε ότι δεν εντυπωσιάζει.
    Θα πει να κοιτάζεις μια κάμπια, ένα συνηθισμένο αυγό κι ένα εγωιστικό παιδί και να αναγνωρίζεις μια πεταλούδα, έναν αετό κι έναν άγιο.

    Καλά Χριστούγεννα!!!

     
  • at 1:21 μ.μ., Blogger Unknown

    καλέ μου μικρέ μου πρίγκιπα

    αρνούμαι πεισματικά εδώ και λίγα χρόνια να φορέσω το κοστουμι της ενηλικίωσης... το βρίσκω πολύ άβολο....

    έτσι αρνούμαι να επιτρέψω στον εαυτό μου να δει οτιδήποτε θα έκανε τα Χριστούγεννα να χάσουν τη μαγεία τους...

    όχι πως μου είναι και τόσο ευχάριστα...

    θα εφοδιαστώ όμως εγκαίρως με πολλά τραγούδια, στυλό και κασέτες και θα αντέξω και φέτος...


    φιλάκια πολλά

    _Κυβέλη_

     
  • at 5:54 μ.μ., Blogger non journalist*

    αγαπητέ μικρέ πρίγκιπα. this is petit journalist calling!!χαχα
    συμφωνώ μαζί σου 100%. Εγώ εκ μέρους των παιδιών (όταν πήγα σε βαφτίσια ζήτησα το γλυφητζούρι που δίνουν στα παιδιά) δηλώνω ότι ακόμα μου αρέσουν τα χριστούγεννα και ας πάτησα τα 18. Λές να μου έμεινε λίγη αθωότητα???

     
  • at 9:30 μ.μ., Blogger Antoine

    Μεγάλωσες Μικρέ Πρίγκιπα, αλλά είναι δίκη σου απόφαση αν θα απαρνηθείς πράγματα των μεγάλων ή θα ξαναγυρίσεις σε ό,τι σε ευχαριστούσε μικρό παιδί. Ο ήρωας σου, και δικό μου αγαπημένο παραμύθι, αυτό το τελευταίο θα έκανε.

    Εγώ πολλές φορές δε θέλω να παραδεχτώ πως μεγαλώνω και όμως συμβαίνει. Κι όσο για τα Χριστούγεννα ακόμη περιμένω το δώρο μου κάτω από το δένδρο και θα λέω τον Άγιο Βασίλη να μου το αφήνει εκεί πέρα για όσο ζω σ' αυτόν τον κόσμο.

    Χάρηκα που πέρασα απο δω!

     
  • at 12:50 π.μ., Blogger bluesmartoula

    Πριγκηπάκο, ανέβα...
    Θα σε δείρω...

     
  • at 12:50 π.μ., Blogger Νίνα

    Συμπασχω...

     
  • at 2:18 μ.μ., Blogger Μικρός Πρίγκιπας

    Κάτια,
    Μόνο μέσα απ'αυτά τα μάτια αποκτά αυτή η γιορτή νόημα.
    Καλώς ήρθες........

    Kat,
    Όλα κάποια στιγμή τελειώνουν.Τα όμορφα απλώς τελειώνουν πιο γρήγορα..........

    Talisker,
    Μην είσαι τόσο σίγουρη ότι όλοι έχουν ένα παιδί μέσα τους.
    Τουλάχιστον εγώ δεν είμαι........

    Erisabetsu-chan,
    Είναι δικιά τους αυτή η γιορτή......

    Αθανασία,
    Επανήλθα στην κανονική μου ηλικία με τον ενικό.Έχεις δίκιο.Η υποκρισία των ημερών είναι εκνευριστική.........

    Aqua,
    Όλοι μας το χρειαζόμαστε αυτό το παραμύθι.........

    Maya,
    Το δικό σου post μου άρεσε περισσότερο............

    Seagull,
    Δεν χρειάζεται μόνο αυτός ο μήνας έργα και πράξεις.Κάθε μήνας.Κάθε μέρα.
    Καλώς ήρθες......

    Roadartist,
    Σ'ευχαριστώ.

    Αλεξάντρα,
    Ευχήσου μου καλύτερα να δω τα Χριστούγεννα μέσα από τα μάτια των παιδιών όλου του κόσμου........

    Κυβέλη,
    Σου εύχομαι να μην χρειαστεί να φορέσεις ποτέ αυτό το "κουστούμι"..........

    Le Petit Journaliste,
    Όση αθωότητα έχεις ακόμα φύλαξε την σαν τον μεγαλύτερο σου θησαυρό.Καλώς ήρθες........

    Antoine,
    Μην σταματήσεις ποτέ να κοιτάς κάτω από το δέντρο αναζητώντας το δώρο του Αη Βασίλη.Καλώς ήρθες........

    Σμαρτούλα,
    Αν είναι να τις φάω ανεβαίνωωωωωωωωωωωωωωωωωω.......

    Νίνα,
    Καλώς ήρθες στο Club.
    Ή καλώς σε βρήκα..........

     
  • at 3:02 μ.μ., Blogger Talisker

    εχεις δικιο
    δεν πρεπει να ειμαι συγνωμη για την αυθαιρεσια και την γενικοτητα.
    Ευχαριστω για την διορθωση.

     
  • at 7:00 μ.μ., Blogger Μικρός Πρίγκιπας

    Talisker,
    Γιατί έχω την εντύπωση ότι πήρες στραβά το σχόλιο μου;Ξέρεις κάποτε νόμιζα ότι όλοι σκέφτονται όπως εγώ.Ευτυχώς ή δυστυχώς κατάλαβα ότι δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο.Δεν είχα πρόθεση να σε διορθώσω σε κάτι.Ούτε αυθαίρετη ήσουν,ούτε πολύ περισσότερο υπάρχει λόγος να ζητάς συγνώμη.Με κάνεις να νοιώθω άσχημα.Μια παρέα είμαστε όλοι σ'αυτήν την γειτονιά...........

     
  • at 12:19 π.μ., Blogger Talisker

    H αληθεια ειναι οτι το πηρα στραβα..
    ευχαριστω για την άμεση εξηγηση




    ακομα μαθαινω
    .:)

     
  • at 7:52 μ.μ., Blogger roadartist

    υπέροχο κείμενο!! Και εγω γι'αυτό λατρευω τα παιδιά. .. :)

     
  • at 8:00 μ.μ., Blogger Seagull

    Πρίγκηπα, καλή σου μέρα!

    Δημιούργησα ένα blog, με την ονομασία "Κλέφτρα Κίσσα" (http://kleftrakissa.blogspot.com/), στο οποίο "εκθέτω" κείμενα άλλων bloggers, που τους τα έχω "κλέψει".
    Περισσότερα, μπορείς να βρεις και να διαβάσεις στην πρώτη μου ανάρτηση:
    http://kleftrakissa.blogspot.com/2008/09/blog-post_30.html
    Επειδή μεταξύ των αναρτήσεων που έχω κλέψει περιλαμβάνονται και
    δικές σου, θεώρησα σκόπιμο να σε ενημερώσω σχετικώς, ώστε αν έχεις οποιαδήποτε αντίρρηση για την "κλοπή" αυτή να με ενημερώσεις και να κατεβάσω τις σχετικές αναρτήσεις μου.

    Ευχαριστώ
    Seagull
    http://seagullstefanos.blogspot.com/

    Υ.Γ. Αφήνω σχετικό σχόλιο κάτω από κάθε πρωτότυπη ανάρτηση, για ευνόητους λόγους