Google
Πέμπτη, Νοεμβρίου 01, 2007
Message In A Bottle
Θέλω να ανοίξω την σάρκα μου και να μπω μέσα της.
Να χαθώ στα βάθη της ψυχής μου.
Να κλειστώ, όπως κλείνει ένα μήνυμα σε ένα μπουκάλι.
Και μετά να με ρίξω στη θάλασσα.
Στη θάλασσα της λήθης. Της λησμονιάς.
Να ταξιδεύω γύρω από την γη, σε όλους τους ωκεανούς,
δίχως ποτέ να με βρίσκει κανένας.

Να πέσω σε ένα βαθύ λήθαργο δίχως τίποτα να μπορεί να με ξυπνήσει.
Να μην ακούω.
Να μην βλέπω.
Να μην αισθάνομαι.
Τίποτα.
Να μ’ οδηγούν μόνο τα σύννεφα.
Ώσπου κάποια μέρα το κύμα,
να με ξεράσει σε μια έρημη χρυσή παραλία.

Να βγω ξανά από μέσα μου και να με λούσει το φως μιας νέας ανατολής.
Μιας νέας δημιουργίας………….
 
Το Αποτύπωσε Ο Μικρός Πρίγκιπας Στις 7:32 μ.μ. | |


15 Σχόλια:


  • at 3:15 μ.μ., Blogger Negma

    ΑΥΤΟ!!! ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ!!! ΑΛΛΑ ΑΚΡΙΒΩΣ, ΟΜΩΣ!!!

    (Άμα βρεις τον τρόπο, θα μου πεις κι εμένα;)

     
  • at 2:42 μ.μ., Blogger πνευμα

    Μέχρι όμως να ξαναγεννηθείς μην ξεχάσεις να ζείς...

     
  • at 5:37 μ.μ., Blogger Horace

    Θέλω..
    Να ανοίξω πανιά στις όμορφες εικόνες σου..
    Τις ευχές μου για ένα όμορφο βράδυ..

     
  • at 7:41 μ.μ., Blogger Αλεξάνδρα

    Σαν να θέλεις να φτάσεις αυτό που ο Καζαντζάκης είχε γράψει: Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι λεύτερος.

    Πόσοι λίγοι θα το νιώσουν αυτό όμως...

     
  • at 7:55 μ.μ., Blogger aqua

    "Να βγω ξανά από μέσα μου και να με λούσει το φως μιας νέας ανατολής.Μιας νέας δημιουργίας……"

    Τουλάχιστον το δικό σου μπουκάλι είναι μισογεμάτο...

     
  • at 8:19 μ.μ., Blogger Serenity

    Κατανάλωσε το σκοτάδι σου, Μικρέ Πρίγκηπα, και μετά βγες στο φως, όπως ακριβώς γράφεις. Είναι το σενάριό σου και έτσι θα γίνει.

     
  • at 7:55 π.μ., Blogger maya

    απο τις πιο δυνατές φαντασιώσεις πούχω ακούσει τελευταία! πολύ σε γουστάρω, το ένιωσα...

    καλημέρα πολύχρωμη
    χχχχχχχχχ

     
  • at 10:30 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    exw niwsei kai egw etsi kapote...nice...wraia perigrafh...kalhnuxta..

     
  • at 2:43 π.μ., Blogger aggelika

    Να γεννηθείς ξανά δηλαδή...
    Σου εύχομαι να τα καταφέρεις, αυτό ακριβώς έχω ανάγκη και εγώ τώρα..

     
  • at 9:22 μ.μ., Blogger Ο ποιητής της πλατείας

    μακαρι να μας ελεγες και το πως

     
  • at 1:27 μ.μ., Blogger kat.

    και εγώ θα ήθελα πολύ να γεννηθώ ξανά!
    δεν ξέρω βέβαια κατά πόσο βολικό θα ήταν αυτό για τους άλλους!

     
  • at 10:17 π.μ., Blogger Μικρός Πρίγκιπας

    Negma,
    Θα είσαι η πρώτη που θα το μάθεις........

    Πνεύμα,
    Η λέξη "Ζω" έχει πολλές έννοιες.......

    Horace,
    Άνοιξε τα πανιά σου και ταξίδεψε σε ότι ποθεί η ψυχή σου............

    Αλεξάντρα,
    Μάλλον έχεις δίκιο.Λίγοι.........

    Aqua,
    Πότε-πότε είναι μισογεμάτο και πότε-πότε είναι μισοάδειο.......

    Serenity,
    Γίνονται όλα τα σενάρια πραγματικότητα;;;;;;;;;;;;;

    Maya,
    Πολύ γουστάρω τον αυθορμητισμό σου..........

    Blue,
    Οπότε μπορείς να καταλάβεις.........

    Aggelika,
    Εύχομαι το ίδιο και σε σένα........

    Ποιητή Της Πλατείας,
    Μετά την Στέλλα θα το πω σε σένα.
    Καλώς ήρθες........

    Kat,
    Κάνε πάντα ότι είναι βολικό για σένα..........

     
  • at 6:14 μ.μ., Blogger rip1708

    "σκιες ονειρων ειμαστε συννεφα που περνουνε.."

     
  • at 2:07 π.μ., Blogger Giannis Konstantinidis

    πόσες περιπέτειες θα ζούσα καθώς ταξίδευα...
    που δεν θα με'νοιαζε αν τελικά θα με ξέβραζε

     
  • at 6:02 μ.μ., Blogger Μικρός Πρίγκιπας

    Rip1708,
    Πάρα πολύ όμορφο.
    Καλώς ήρθες.......

    Αιθέρια Ψυχή,
    Το ξέβρασμα σηματοδοτεί την αναγέννηση.Καλώς ήρθες........