Google
Κυριακή, Ιανουαρίου 06, 2008
Πότε;

Πότε κοίταξες για τελευταία φορά τον καθρέπτη;
Πότε ένιωσες ντροπή γι αυτό που είδες μπροστά σου;
Πότε κοιμήθηκες τελευταία φορά χωρίς τύψεις;

Πότε αηδίασες για ακόμα μια φορά με τον εαυτό σου;
Πότε δάκρυσες για τελευταία φορά αληθινά;
Πότε ξεπούλησες πάλι τον εαυτό σου;
Πότε ονειρεύτηκες ξανά με όνειρα δανεικά;
Πότε έκοψες τα φτερά της ψυχής σου;
Πότε σκότωσες το παιδί που είχες μέσα σου;
Πότε μίλησες τελευταία φορά με την θάλασσα;
Πότε χόρεψες μαζί με την φωτιά;
Πότε έγραψες τους τελευταίους σου στίχους;

Πότε μύρισες τελευταία φορά ένα τριαντάφυλλο;
Πότε εγκατέλειψες την Ιθάκη σου;
Πότε γεννήθηκε η τελευταία ελπίδα μέσα σου;
Πότε ανέβηκες πάνω στο σύννεφο της μοναξιάς;

Απάντησε ρε!!!!!!!!!!!!!!!!!

Πότε;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;


"Βυθίζομαι Σ'Αυτό Που Μισώ"
 
Το Αποτύπωσε Ο Μικρός Πρίγκιπας Στις 11:34 μ.μ. | |


12 Σχόλια:


  • at 12:19 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Γειάσου Πριγκηπά μας...πολύ ωραίο το μικρό σου κείμενο..έχεις δίκιο αλλά νομίζω ότι δεν πρέπει να απογοητευόμαστε....πάντα υπάρχει η ελπίδα να γίνουν όλα καλύτερα στη ζωή μας...αυτή ποτέ δε χάνεται και δεν πρέπει να τη χάσουμε...και νομίζω πάντα υπάρχει μέσα στις ψυχές όλων μας....έστω και μικρή πολύ μικρή..αλλά υπάρχει όμως...Με αγάπη,Αθανασία.

     
  • at 1:37 μ.μ., Blogger oneirosineparmenh

    όσο θυμάσαι ακόμα πως πρέπει να τα κάνεις όλα αυτά, δεν έχεις χάσει τη Ιθάκη, απλά καθυστέρησες λίγο στον δρόμο...πάρε την ελπίδα παμάσχαλα και συνέχισε το ταξίδι...τι όμορφο τραγούδι αυτό που έβαλες....ποιος το λέει αλήθεια;

     
  • at 9:36 μ.μ., Blogger rip1708

    καθε στιγμη παιρνει ζωη αυτο το γμν ποτε..συνεχεια..αρρωστο δεν ειναι αυτο?προσγειωσου οποτε θελεις και στον δικο μου πλανητη..

     
  • at 9:57 π.μ., Blogger Negma

    Πότε κοίταξες για τελευταία φορά τον καθρέπτη; Καθημερινά
    Πότε ένιωσες ντροπή γι αυτό που είδες μπροστά σου; Πριν 7-8 μήνες
    Πότε κοιμήθηκες τελευταία φορά χωρίς τύψεις; Τύψεις, μόνο ως προς τον εαυτό μου
    Πότε αηδίασες για ακόμα μια φορά με τον εαυτό σου; Την Πρωτοχρονιά
    Πότε δάκρυσες για τελευταία φορά αληθινά; Σήμερα το πρωί
    Πότε ξεπούλησες πάλι τον εαυτό σου; Δεν έχω προλάβει ακόμα
    Πότε ονειρεύτηκες ξανά με όνειρα δανεικά; Χθες το βράδυ
    Πότε έκοψες τα φτερά της ψυχής σου; Νομίζω σταδιακά, ξεκινώντας πριν 9 χρόνια
    Πότε σκότωσες το παιδί που είχες μέσα σου; Πριν 6 χρόνια
    Πότε μίλησες τελευταία φορά με την θάλασσα; Τον Αύγουστο
    Πότε χόρεψες μαζί με την φωτιά; Τον περασμένο χειμώνα
    Πότε έγραψες τους τελευταίους σου στίχους; Αυτό κάνω τώρα
    Πότε μύρισες τελευταία φορά ένα τριαντάφυλλο; Στον πλανήτη σου, μπαίνοντας πριν λίγα λεπτά
    Πότε εγκατέλειψες την Ιθάκη σου; Ποτέ, μόνο που θόλωνε ο ορίζοντας που και που...
    Πότε γεννήθηκε η τελευταία ελπίδα μέσα σου; Κάθε πρωί όταν ανοίγω τα μάτια μου
    Πότε ανέβηκες πάνω στο σύννεφο της μοναξιάς; Πριν 3 μήνες περίπου κι εγκαταστάθηκα

    Σ' ευχαριστώ.

     
  • at 12:26 π.μ., Blogger bluesmartoula

    Μ΄έβαλες σε πειρασμό κι απάντησα σ΄όλες τις ερωτήσεις...
    Στο νού μου ήρθε το Πότε θα κάνει ξαστεριά
    Καληνύχτα μικρέ...

     
  • at 1:20 π.μ., Blogger Νίνα

    Αντεχω ακομα...Καλη χρονια σε ολους εμας που παλευουμε με τα σπιρτα μας τα οπλοπολυβολα..

     
  • at 5:00 μ.μ., Blogger kat.

    όλα αυτά που λες, τα νιώθω ακόμα!

    ευτυχώς!

     
  • at 11:46 μ.μ., Blogger Talisker

    Πότε;

    Οταν
    α ν τ ι κ α τ ο π τ ρ ι σ τ ι κ ά ν τ ρ α π η κ α για τα κοκκινα μάτια μου..

    γυρισα πλευρο και κοιμηθηκα ταραγμενα ...
    δεν ξερω πως κοιμουνται αυτοι που νοιωθουν τ υ ψ ε ι ς..
    εγω δεν εχω..
    κι αυτο με α η δ ι α σ ε αλλη μια φορα χτες..

    ισως ήταν η μόνη στιγμή που δεν δάκρυσα..
    έχω μάθει να είμαι συνέχεια
    δ α κ ρ υ σ μ ε ν η ακομα και πριν ενα λεπτο...
    μολις ειχα ξ ε π ο υ λ ή σ ε ι τον εαυτό μου στο παρωδικο της κοινωνικοτητας και της κοινοποιησης των έσω μου..

    Μετα άπλωσα τα φ τ ε ρ ά μου και δ α ν ε ί σ τ η κ α την ψυχή μου..
    -Δεν ξερω αν στο εχω πει..
    ... αλλα την εχω χαρίσει..

    που και που
    μονο
    την παιρνω πισω για να
    π ε τ α ξ ω...
    έτσι σ κ ό τ ω σ α και το παιδί μεσα μου..
    κεινο που γελάει καθε Χριστούγεννα
    και σου αφηνει λουλούδια να χεις να συζητάς..και ν αγαπάς.

    Στη θάλασσα δεν μ ι λ ά ω
    είμαι παιδι της φωτιάς τα χρεωνω εκει !ολα !
    -κι υστερα τα καιω..μαζι με τους
    σ τ ί χ ο υ ς μου!

    Η ό σ φ ρ η σ η μου νεκρη μαζι με καποιες ακόμα αισθησεις κι όραση δυναμωσε ..αυτο εγινε τοτε που ψαχνοντας για την Ι θ α κ η που ποτε δεν ειχα ..
    ειχα αρχισει να βλεπω οφθαλμαπάτες

    Ακριβώς τη στιγμη εκεινη ..
    πεθανε η ε λ π ι δ α μεσα μου..

    Απο τοτε αποφασισα πως θα ανεβω και θα μεινω στο σ υ ν ν ε φ ο της μοναξιας για παντα...

    Alice!

     
  • at 11:47 μ.μ., Blogger Talisker

    Ενεπνευσες την ηρωίδα μου Πριγκηπα και την αφησα να σου μιλησει!

     
  • at 12:42 π.μ., Blogger Αλεξάνδρα

    Να θυμάσαι πως κάθε άνθρωπος που συναντάς κάτι φοβάται, κάτι αγαπάει και κάτι έχει χάσει.

    Σχολίασαν τόσο καλά η negma και η talisker δια φωνής alice αυτό το όμορφο κείμενό σου που δεν έχω να πω τίποτα...

     
  • at 11:03 π.μ., Blogger Μικρός Πρίγκιπας

    Αθανασία,
    Η απογοήτευση και η ελπίδα είναι δίδυμες αδελφές..........

    Ονειροσυνεπαρμένη,
    Το τραγούδι λέγεται "Βυθίζομαι Σ'Αυτό Που Μισώ" και το συγκρότημα "Σύννεφα Με Παντελόνια".
    Καλώς ήρθες........

    Νάντια,
    Έχω επισκεφτεί και τους δύο πλανήτες σου,αρκετές φορές,αλλά αθόρυβα.Είναι πανέμορφοι και οι δύο........

    Negma,
    Εγώ σε ευχαριστώ.Πραγματικά..........

    Σμαρτούλα,
    Πάντως ημερολογιακά σε λίγο Φλεβαρίζει........

    Νίνα,
    Τα σπίρτα παράγουν φως.
    Τα οπλοπολυβόλα μόνο θάνατο.
    Συνέχισε να αντιστέκεσαι........

    Κατερίνα,
    Μην σταματήσεις ποτέ να τα νιώθεις.
    Με οποιοδήποτε κόστος........

    Talisker,
    Οι ήρωες μας είναι τα είδωλα που σχηματίζονται στον καθρέπτη μόλις σταθούμε απέναντι του..........

    Αλεξάντρα,
    Και πάντα κάτι ελπίζει.........

     
  • at 10:54 π.μ., Blogger Seagull

    Πρίγκιπα, καλή σου μέρα
    Δημιούργησα ένα blog, με την ονομασία "Κλέφτρα Κίσσα" (http://kleftrakissa.blogspot.com/), στο οποίο "εκθέτω" κείμενα άλλων bloggers, που τους τα έχω "κλέψει".
    Περισσότερα, μπορείς να βρεις και να διαβάσεις στην πρώτη μου ανάρτηση:
    http://kleftrakissa.blogspot.com/2008/09/blog-post_30.html
    Επειδή μεταξύ των αναρτήσεων που έχω κλέψει περιλαμβάνονται και
    δικές σου, θεώρησα σκόπιμο να σε ενημερώσω σχετικώς, ώστε αν έχεις οποιαδήποτε αντίρρηση για την "κλοπή" αυτή να με ενημερώσεις και να κατεβάσω τις σχετικές αναρτήσεις μου.

    Ευχαριστώ
    Seagull
    http://seagullstefanos.blogspot.com/

    Υ.Γ. Αφήνω σχετικό σχόλιο κάτω από κάθε πρωτότυπη ανάρτηση, για ευνόητους λόγους