Google
Κυριακή, Φεβρουαρίου 24, 2008
Λίγη Ζωή Ακόμη
Λίγη ζωή ρε φίλε.
Λίγη ζωή ακόμη.
Την ζωή που δεν πρόλαβα να ζήσω.
Την ζωή που μου έκλεψαν.
Την ζωή που χάρισα χωρίς αντάλλαγμα.
Την ζωή που μου υποσχέθηκες.
Την ζωή που δεν γνώρισα ποτέ.
Την ζωή που πέρασε αόρατα δίπλα μου.
Την ζωή που βγήκε στον πλειστηριασμό.
Την ζωή που τέλειωσε πριν καν αρχίσει.
Την ζωή που χρεώθηκα και δεν απέκτησα ποτέ.
Την ζωή που γράφτηκε με μολύβι και σβήστηκε με γόμα.
Την ζωή που δεν πρόλαβε να ανθίσει.

 
Το Αποτύπωσε Ο Μικρός Πρίγκιπας Στις 8:29 μ.μ. | |


12 Σχόλια:


  • at 9:40 μ.μ., Blogger Negma

    ΆΟΥΤΣ!!!!!!!!!!

     
  • at 7:20 μ.μ., Blogger rip1708

    πριγκιπακο μου εισαι καλα?
    ολο και πιο θλιμμενα γραφεις..
    να προσεχεις..

     
  • at 1:42 π.μ., Blogger bluesmartoula

    Πρίγκηπά μου, την ζωή εμείς την φτιάχνουμε. Λιθαράκι, λιθαράκι... Καθημερινά, με πόνο, με κόπο...
    Μην περιμένεις κάποιον τρίτο.
    Πάρτη στα χέρια σου και θα΄χεις πολλή ζωή (μέσα από πολύ αγώνα - αυτή είναι η ομορφιά-νομίζω)...
    Και συμφωνώ με την rip1708...

     
  • at 1:44 π.μ., Blogger bluesmartoula

    Με την ευκαιρία (μου ξέφυγε πρίν) υπέροχο τραγούδι....

     
  • at 8:11 μ.μ., Blogger aqua

    Είναι κάτι που δεν πάει καλά?
    Μας συγχωρείς,μα ανησυχούμε ...

     
  • at 10:29 μ.μ., Blogger Talisker

    Σιγα που θα κατσω να σου ξαναπω τι να κανεις!!:::)))ακομα δεν με συγχωρω!

    -ειναι υπεροχο , σε οποια κατασταση κι αν το γραψες ..ακομα κι αν επαιζες απλα με τις λεξεις
    ή με τις χορδες της ψυχης σου...

    (ακομα το ψαχνω το τραγουδι απαντηση!!:)

     
  • at 1:34 μ.μ., Blogger kat.

    οχι ρε συ..
    και άλλη ζωή ακόμα!
    αρκετή ζωή ακόμα..

     
  • at 4:32 μ.μ., Blogger tolitsa

    Ειπα να σου απαντησω κι εγω με στιχο....
    του Λαυρεντη Μαχαιριτσα...


    "Αχ, η αγάπη που χάθηκε στη σκόνη
    Αχ, η ζωή, η ζωή που χάθηκε στη σκόνη
    Αχ, το φεγγάρι, το φεγγάρι που έσβησε
    τ’ ασημένιο φεγγάρι
    H αγάπη, αχ, η αγάπη που χάθηκε στη σκόνη

    H μέρα μου, η μέρα μου έρημη, κίτρινη μέρα
    Χαρές, χαρές που βουλιάξανε, πνιγμένες χαρές μου
    Ζωή μου, ζωή μου που καίγεσαι
    στον κίτρινο αγέρα

    H αγάπη, αχ η αγάπη, που χάθηκε στη σκόνη
    H ζωή, αχ, η ζωή, που χάθηκε στη σκόνη"

     
  • at 5:47 μ.μ., Blogger Unknown

    Σε είδα και στάθηκα. ΄Ελα να συναντήσεις τις λέξεις μου...

     
  • at 10:54 μ.μ., Blogger rip1708

    εχεις προσκληση σε παιχνιδακι

     
  • at 6:05 μ.μ., Blogger trying escape the truth

    An mporousa tha sou xariza dio zwes akoma giati to axizeis alla ola diorthwnontai.. panta kai xwris na se xerw pistevw se sena pws mporeis na diorthwseis oti den sou kathetai kala :)Na prosexeis

     
  • at 10:22 μ.μ., Blogger Μικρός Πρίγκιπας

    Negma,
    Συγνώμη αν σε πλήγωσα άθελα μου..........

    Rip1708,
    Δεν ξέρω τι είναι θλίψη πια......

    Σμαρτούλα,
    Ειλικρινά δεν περιμένω κανένα.Και πολύ περισσότερο τρίτο.
    *Το τραγούδι είναι από τα αγαπημένα μου.......

    Aqua,
    Σ'ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.
    Ειλικρινά.........

    Talisker,
    Ακόμα το περιμένω το τραγούδι-απάντηση.........

    Kat,
    Αν συναντήσεις έστω λίγη στις βόλτες σου στο λιμάνι,απλά ειδοποίησε............

    Tolitsa,
    Σ'ευχαριστώ για τους υπέροχους αυτούς στίχους.........

    Νεράιδα Της Βροχής,
    Ο τίτλος του blog σου είναι η αγαπημένη μου ταινία.........

    Trying Escape The Truth,
    Σ'ευχαριστώ για όσα έγραψες.
    Τίποτα άλλο.Απλά σ'ευχαριστώ........