Google
Κυριακή, Απριλίου 08, 2007
Σαν Να Μην Έφυγες Ποτέ
Όταν άνθιζες όλοι έλεγαν ότι θα γινόσουν το πιο όμορφο τριαντάφυλλο. Το κόκκινο χρώμα σου, απόδειξη του πάθους για ζωή. Τα φύλλα σου η ίδια η ζωή. Χρόνια τώρα στέκεσαι αγέρωχο μέσα σε ένα απέραντο λιβάδι, κοιτάζοντας τον ήλιο πάντα στα μάτια και αντέχοντας χειμώνες που σάρωναν ότι έβρισκαν μπροστά τους.

Πες μου όμως, γιατί κάθε χρόνο τέτοια μέρα δακρύζεις………..

*Στον Πατέρα μου.



"Tears In Heaven"
 
Το Αποτύπωσε Ο Μικρός Πρίγκιπας Στις 1:27 μ.μ. | |


10 Σχόλια:


  • at 2:01 μ.μ., Blogger ΠΡΕΖΑ TV

    Πολυ τρυφερο...
    Τις καλημερες μου.

     
  • at 11:34 μ.μ., Blogger candy's τετραδιάκι

    Πραγματικα τρυφερο....

    Φιλια!

     
  • at 1:01 π.μ., Blogger Κέλλυ Μπουσουλοπουλου

    Πολυ γλυκο εκ μερους σου!Με συγκινησες!:(

     
  • at 6:24 μ.μ., Blogger Natalia

    mikre prigkipa mporeis na mou dwseis to mail sou?

     
  • at 7:47 μ.μ., Blogger tolitsa

    "......ο,τι πολυ αγαπησες, θαρθει μια μερα που θα το χασεις......μα αυτο θα σε πληρωνει τοσο ως μεσα σου, θα σ'εχει κανει τοσο πλουσιο, τοσον ωριμο, θα σ'εχει φερει τοσο μεσα στο ολο νοημα της ζωης σου, της ζωης ολου του κοσμου, που μια και καποτε το αξιωθηκες, σου μενει δωρο σου ακριβο, βαθια αναφαιρετο, που το κατεχεις εσαει, σαρκα της σαρκας σου, χωρις ν'αφηνει ουτε μια πτυχη κενη για την ενεδρα της φθορας και της πικριας.."

    Νασος Δετζωρτζης

     
  • at 7:51 μ.μ., Blogger Κέλλυ Μπουσουλοπουλου

    Εκανα το ΙQ τεστ που μου ειχες στειλει:p μαλλον το δικο μου ειναι πιο εγκυρο 122 ειχα στο δικο μου και 118 σε αυτο που μου εστειλες:p δεν με συμφερει:p

     
  • at 11:50 μ.μ., Blogger bluesmartoula

    Πρίγκηπα, δεν είναι κακό να δακρύζει ένα τριαντάφυλλο. Και το τριαντάφυλλο μ΄όλα τα αγκάθια του είναι πολύ τρυφερό λουλούδι...

     
  • at 10:42 μ.μ., Blogger Μικρός Πρίγκιπας

    Σας ευχαριστώ όλους που με καταλάβατε..........

     
  • at 4:01 μ.μ., Blogger cindaki

    Με συγκίνησες.

    Είναι τυχαίο που έχω το ίδιο τραγούδι στο blog μου;

    Τα φιλιά μου μικρέ πρίγκηπα...

     
  • at 11:56 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Καμμια τοσο δυνατη αγαπη δεν μπορει να χαθει...
    Παντα υπαρχεινα σε προσεχει..ν ακολουθει σιωπηλα τα βημματα σου...
    Παντα οι ανθρωποι που φευγουν τριγυρνουν αναμεσα μας... μεσα μας...
    Σαν σημερα.. δυσκολη μερα... ισως καποτε μερα χαρας...σημερα νοσταλγιας και πικρας

    Να τον θυμασαι... εγω παντως να ξερεις αναψα και γι αυτον ενα κερακι.. να τον θυμασαι Μικρε πριγκηπα γιατι απ οτι φαινεται πρεπει ητσν ενας βασιλιας❤