Google
Σάββατο, Φεβρουαρίου 28, 2009
Είμαι.........
Είμαι η μυρωδιά της βροχής πριν αυτή ξεσπάσει.
Είμαι η γεύση του κρύου αέρα που ταξιδεύει στο πουθενά.
Είμαι η ενσάρκωση του χρόνου που κυλά στο άπειρο σύμπαν.
Είμαι η τελευταία ανάσα του δύτη που δεν σκοπεύει να ανέβει ποτέ ξανά στην επιφάνεια.
Είμαι η διαδρομή μιας σφαίρας χωρίς στόχο.
Είμαι η σταγόνα που ξεχειλίζει το ποτήρι.
Είμαι το γλυκό άγγιγμα μιας νιφάδας χιονιού στο ροδοκόκκινο μάγουλο ενός μικρού παιδιού.
Είμαι η τέφρα της στάχτης ενός καμένου ονείρου.
Είμαι η εύκολα αναλώσιμη λύση ενός διλλήματος.

Είμαι.......  ένας μισός άνθρωπος……

 
Το Αποτύπωσε Ο Μικρός Πρίγκιπας Στις 9:25 μ.μ. | |


6 Σχόλια:


  • at 10:59 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    http://www.youtube.com/watch?v=sL0R8qUF6RA&feature=related

     
  • at 3:01 μ.μ., Blogger Negma

    Όπως όλοι μας... ε, Πρίγκηπά μου?

    Περνάμε τη ζωή μας παλεύοντας να ολοκληρωθούμε.

    Άλλοι νομίζουν πως θα το καταφέρουν βρίσκοντας το άλλο τους μισό.

    Κάποιοι παλεύουμε μόνοι.

    Και περνάμε που και που από δω να βάλουμε τα μισά μας να κάνουν παρέα.

    Και μ' αρέσει.

     
  • at 9:59 μ.μ., Blogger ποντίκι

    Είμαι όλο μου το είναι... μισή Σοφία.......

     
  • at 11:46 μ.μ., Blogger Talisker

    EIΣAI !

    ΕΙΣΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ
    αλλα εισαι και μικρος Πριγκηπας
    των ονειρων
    ...
    κι εγω που ξερω γι αυτο το ποστ πολυ πριν ανεβει
    ειμαι τοσο καπου εκει εξω
    αλλη μια ανασα του δυτη...λιγο πριν εξαφανιστει για παντα απο την επιφανεια...

     
  • at 10:48 μ.μ., Blogger Artemis V.

    νομίζω πως η ιδέα της ολοκλήρωσης είναι πολύ σχετική και άπειρη. Μόλις τελειώσει η υποτιθέμενη προσωπική αναζήτηση για την "ολοκλήρωση" θα διαπιστώσουμε πως είναι μόνο η αρχή.
    Καλό βράδυ και απαλά όνειρα..

     
  • at 8:56 π.μ., Blogger Μικρός Πρίγκιπας

    Ανώνυμε/η
    Πολύ όμορφο τραγούδι.....

    Negma,
    Κι εμένα μ' αρέσει που σου αρέσει........

    Σοφία,
    Κάπου υπάρχει και η άλλη μισή.....

    Talisker,
    Είσαι μπουκάλα οξυγόνου για πολλούς σ' αυτή την γειτονιά.....

    The Girl Who Fucked Up Ur Mind,
    Συμφωνώ απόλυτα.
    Η Ολοκλήρωση είναι μια διαδικασία που δεν σταματάει ποτέ.........