Google
Κυριακή, Ιουλίου 08, 2007
Ότι...Πάρις Δεν Είναι Καλό.

Μια μικρή τηλεοπτική επανάσταση εκτυλίχτηκε μπροστά στα μάτια των Αμερικανών τηλεθεατών την περασμένη Τετάρτη, όταν η παρουσιάστρια της πρωινής ενημερωτικής εκπομπής του MSNBC, Μίκα Μπρεζίνσκι, αρνήθηκε να μεταδώσει ως πρώτη είδηση την αποφυλάκιση της Πάρις Χίλτον.

Απλώς κοίταξε την κάμερα και ζήτησε συγνώμη για την απόφασή της να αγνοήσει την είδηση της αποφυλάκισης της πλούσιας και κακομαθημένης κληρονόμου, λέγοντας πως «μισεί αυτή την είδηση».

Για τη δημοσιογράφο, κόρη του Ζμπίγκνιου Μπρεζίνσκι, που διετέλεσε σύμβουλος εθνικής ασφάλειας στην κυβέρνηση του Τζίμι Κάρτερ, πρώτη είδηση θα έπρεπε να ήταν η άρνηση Ρεπουμπλικάνου γερουσιαστή να στηρίξει άλλο τον πρόεδρο Μπους στον πόλεμο του Ιράκ. Ομως ο παραγωγός είχε άλλη γνώμη και στη δεύτερη ώρα της τρίωρης εκπομπής, όταν εκφωνούνται και πάλι οι ειδήσεις, πρώτη πρώτη φιγουράριζε η Πάρις.

Η Μπρεζίνσκι όμως απτόητη, ανακοίνωσε στους τηλεθεατές πως ο παραγωγός της «μάλλον δεν την κατάλαβε προηγουμένως» και ζήτησε έναν αναπτήρα για να κάψει την είδηση. Βρήκε έναν από κάποιον συνάδελφο, επιχείρησε να κάψει το χαρτί, δεν τα κατάφερε όμως κι επειδή της άρπαξαν τον αναπτήρα, έσκισε το χαρτί της κομματάκια, σηκώθηκε από την καρέκλα της και το πέταξε στα σκουπίδια.

«Αλλαξες τον κόσμο, Μίκα Μπρεζίνσκι», της είπε ο συμπαρουσιαστής της, ο πρώην βουλευτής του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος, Τζο Σκάρμπορο. «Σίγουρα άλλαξα τον δικό μου κόσμο», απάντησε εκείνη. Πάντως η είδηση για τη Χίλτον μεταδόθηκε από τον Σκάρμπορο, ενώ η Μπρεζίνσκι κρατούσε με απόγνωση το κεφάλι της.

"Έθνος Της Κυριακής" 8-7-2007

*ΜΠΡΑΒΟ για την μαγκιά της................
 
Το Αποτύπωσε Ο Μικρός Πρίγκιπας Στις 5:27 μ.μ. | |


10 Σχόλια:


  • at 7:47 μ.μ., Blogger tolitsa

    Αν και πιστευω οτι κατι τετοια ειναι "στημενα", μπραβο της που δεχθηκε να εκτεθει!

     
  • at 8:25 μ.μ., Blogger Μικρός Πρίγκιπας

    Tolitsa,
    Δεν σου κρύβω ότι μου πέρασε κι εμένα απ'το μυαλό αυτό περί "στημένου".Μόλις διάβασα την είδηση έψαξα το σχετικό βίντεο στο You Tube. Βλέποντας το,ασυναίσθητα,συμπέρανα ότι δεν είναι.Μπορεί και να κάνω λάθος.Ίσως είχα ανάγκη να δω έναν άνθρωπο να αντιδρά σε τέτοιες ανοησίες.........

     
  • at 10:30 μ.μ., Blogger Αλεξάνδρα

    και στημένο να ήταν δεν μπορώ να φανταστώ τέτοιες πρωτοβουλίες εδω στο Ελλάντα...

    Μπράβο της όπως και να ΄ναι

     
  • at 3:16 π.μ., Blogger Horace

    Σαν μελλοντική δημοσιογράφος ( δλδ άνεργη)
    έχω να πω.. ότι όντως δεν άλλαξε τον κόσμο.
    αλλά και η προσπάθεια της μετράει αρκετά.
    ( αν δεν ήταν στημένο, όντως)

    πολλά φιλιά..!

     
  • at 10:12 π.μ., Blogger Negma

    Καλημέρα!

    Δεν ξέρω βρε παιδιά... Πολύ καχύποπτη έχω γίνει... Έχω χάσει κάθε ελπίδα... Ας σκεφτεί ο καθένας ό,τι θέλει, πάντως εμένα μου φάνηκε εντελώς στημένο. Δηλαδή η εν λόγω κυρία, όχι απλώς δεν το πίστευε αυτό που έκανε, αλλά μη σας πω ότι το χρησιμοποίησε κιόλας για δική της προβολή.

    Μακάρι να είναι έτσι όπως το βλέπετε εσείς και να έχω γερο-παραξενέψει εγώ...

    Φιλιά!

     
  • at 5:12 μ.μ., Blogger bluesmartoula

    Κι εμένα φτιαχτό μου "κάθεται". Στην Αμερική, τη χώρα της "δημοκρατίας" δεν σ΄αφήνουν να εκφράζεις άποψη....

     
  • at 8:31 μ.μ., Blogger Μικρός Πρίγκιπας

    Θέλω να κάνω μια απλή ερώτηση.Και στον εαυτό μου ακόμα.
    Γιατί ενώ όλοι μας όταν βλέπουμε ανοησίες στην τηλεόραση και αναρωτιόμαστε "Μα δεν υπάρχει κάποιος να τα ακυρώσει όλα αυτά",όταν κάποιος βρίσκεται τελικά,εμείς το πρώτο που σκεφτόμαστε είναι το στημένο;Το ψεύτικο;Γιατί θεωρούμε τους εαυτούς μας πιο αληθινούς από την συγκεκριμένη γυναίκα;

     
  • at 11:58 π.μ., Blogger Negma

    Καλημέρα, Πρίγκηπά μου!

    Μόνο από για τον εαυτό μου μπορώ να απαντήσω...

    Πατώντας το play να δω το συγκεκριμένο βιντεάκι, είχα την θετικότερη προδιάθεση που θα μπορούσα! Είχα διαβάσει πρώτα το συνοδευτικό κείμενο από σένα, και περίμενα όλο χαρά να δω επιτέλους έναν άνθρωπο να αντιστέκεται στην βλακεία. Αντ' αυτού είδα μία κυρία, να "το παίζει", να "ακίζεται"... δεν ξέρω πόσο σαφής μπορώ να γίνω στα λόγια, όταν αυτό που έχω εισπράξει είναι μία αίσθηση και όχι κάτι χειροπιαστό και αποδείξιμο. Άσε που αν θέλουμε να βρούμε και κάτι πιο απτό ως επιχείρημα, δεν έχουμε παρά να τσεκάρουμε αν είναι η λόγω κυρία παραμένει στη θέση της ή την έχουνε σουτάρει. Οπότε μάλλον θα πάρουμε έτσι την απάντησή μας...

    Πολλά φιλιά!!!

     
  • at 12:13 μ.μ., Blogger trying escape the truth

    Μπράβο της, όσο για αυτό με το "στημένο" ίσως έτσι μας έχουν μάθει τα κανάλια εδώ. Επίσης δεν είναι τυχαίο που όσοι έχουν σπουδάσει δημοσιογραφία είναι άνεργοι (πιαστηκα από το σχόλιο της horace και όσοι είναι δημοσιογράφοι δεν έχουν ιδέα από δημοσιογραφία (όχι όλοι αλλά ένα μεγάλο ποσοστό)
    ΜΑκάρι να δούμε και σε αυτή τη χώρα ένα δείγμα αυθεντικής μαγκιάς
    ΚΑλημέρα ;-)

     
  • at 2:38 μ.μ., Blogger pittermilk

    Ax Παρις.........
    καλά την έκανε