Google
Κυριακή, Απριλίου 29, 2007
Ένα Φανταστικό Ταξίδι
Έχω κάνει πολλά ταξίδια, αλλά πάντοτε ήθελα να κάνω ένα ταξίδι στο παρελθόν. Κάποιο βράδυ που ετοιμαζόμουν για να κοιμηθώ είδα ένα λαμπερό αστέρι και πριν να πέσω για ύπνο ευχήθηκα να κάνω ένα ταξίδι στο παρελθόν για να δω πως ζούσαν οι προϊστορικοί άνθρωποι.
Το επόμενο πρωί ντύθηκα, βγήκα έξω στην αυλή μου και δεν πίστευα στα μάτια μου. Υπήρχε εκεί μια μηχανή του χρόνου. Χωρίς να χάσω χρόνο μπήκα μέσα. Τότε πάτησα ένα κουμπί και βγήκαν στην οθόνη αριθμοί που έγραφαν δυόμισι χιλιάδες χρόνια πίσω.

Το ταξίδι με την μηχανή του χρόνου ήταν πολύ σύντομο και γρήγορο. Μόλις έφτασα βγήκα έξω και είδα δεινόσαυρους, ηφαίστεια, θάλασσες, σπηλαιανθρώπους, δέντρα και πολλές σπηλιές.

Συνάντησα πολλούς δεινόσαυρους όπως: μια οικογένεια τυραννόσαυρων, μια οικογένεια τρικέρατων και μια οικογένεια δεινόνυχων. Αργότερα πήγα σε ένα ποτάμι να πιω νερό. Τότε μέσα απ’ το ποτάμι βγήκε ένα δικέφαλο τέρας που έβγαζε φωτιές από το στόμα του. Όλοι οι δεινόσαυροι κρύφτηκαν στις σπηλιές τους, εγώ όμως αποφάσισα να το πολεμήσω. Η μάχη κράτησε πολλές ώρες και τελικά νίκησα εγώ. Όλοι οι δεινόσαυροι βγήκαν και χτυπούσαν τις ουρές τους. Τότε ξύπνησα και αυτό ήταν το ξυπνητήρι που χτυπούσε.

Αυτό το όνειρο μου άρεσε πάρα πολύ γιατί γνώρισα πολλούς δεινόσαυρους και είδα πως ζούσαν οι σπηλαιάνθρωποι.

Παναγιώτης

Μαθητής γ΄ δημοτικού


"Pink Dinosaur"
 
Το Αποτύπωσε Ο Μικρός Πρίγκιπας Στις 2:40 μ.μ. | |


4 Σχόλια:


  • at 3:08 μ.μ., Blogger Μικρός Πρίγκιπας

    Μακάρι Παναγιωτάκη να μπορούσα να κάνω κι εγώ αυτό το ταξίδι.Έστω και στον ύπνο μου.Μα περισσότερο από όλα να μπορούσα να δω τον κόσμο με το δικά σου μάτια.

     
  • at 9:16 μ.μ., Blogger the BluElephant

    σε καλό στάδιο είναι ο παναγιωτης.. σε λίγο θα μπορεί να δει και μπλε ελέφαντες...

    :)

     
  • at 7:39 π.μ., Blogger ilias

    Είναι γεγονός πως είναι ουτοπικό όνειρο αλλά δεν παύει να είναι ένα ταξίδι στον χρόνο :)καλημέρα

     
  • at 5:57 μ.μ., Blogger tolitsa

    Αχ! περασαν οι εποχες που ονειρευομουν ακομα και στον ...ξυπνιο μου!!! Μα πως στο καλο μεγαλωσα τοσο γρηγορα???!!!